Tillbakablick året 2012, Juli

Det blev många nagelförlängningar i Juli, dock fotade jag få. Jag hade inget job under sommaren utan skulle istället plugga hårt på två omtentor. Jag gjorde ingen. Jag hade inte heller någon vidare lust att sminka mig, men lite bloggande blev det ändå!
 
Jag gjorde flera inlägg om de kommande trederna för hösten och skrev äntligen om primern från smashbox. Jag hittade även rondeller med skrubkorn i som jag gillade skarpt. Jag gjorde en härlig sommarsminkning som passade bra när jag fått lite färg. Under denna månad gjorde jag även håret flera nyanser ljusare och trivdes bra i det, senare blev jag blond! Jag gjorde fina naglar på Sofie inför hennes utlandsresa, även Madde kom för att få fina naglar, jag fick fria händer båda gångerna. Jag lärde känna Jessica som har återkommit flera gånger för att få naglar efter det, denna gång gjorde vi ett fint stjärnfall som matchade hennes tatuering, aldrig förr har jag sett någon bli så glad över sina naglar! Det blev även ett kort inlägg om vissa "skönhetshemlisar" jag har.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Hej. Jag tänkte höra om du har nån acne killer mask kvar som du vill sälja? (en eller två) Om du har det så maila gärna mig. Mvh Steffi

2013-01-07 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!