Tillbakablick året 2012, April

April månad bjöd på få, men fina sminkningar och jag var väldigt stressad i skolan då jag skrev min kandidatuppsats inom ett ganska klurigt område. Jag trivdes dock som fisken i vattnet med att skriva uppsats och mådde bra under denna perioden, vilket faktiskt också syntes på min hy!
 
Jag hämtade med otroligt stor förväntan ut min första glossybox och gjorde därmed också mitt första videoinlägg! Detta var jag lite nervös och pirrig inför, men det gick fint :) Jag testade en ny tekning när jag gjorde naglarna på mig själv och använde även för första gången fimos i dem. Det blev härliga glittriga fruktnaglar och jag var mer än nöjd med dem!
Påsken firade jag med uppsatsskrivande och gjorde en härlig grön sminkning som skulle lämpa sig fint till bal. Jag gjorde även naglar på mamma som vågade sig på något annat än fransk för första gången. Istället blev hon frälst i turkost- och limefärgat glitter, det blir garanterat liknande naglar för henna snart igen!
Jag tog även tag i att faktiskt testa violent lips, och leopardläpparna var farligt läckra, om än lite kluriga att applicera!
Jag hade en lyckosam dag med kameran och gjode ett inlägg bombaderat med bilder på en sminkning jag fullkomligt älskade!
Min vän Ullis fick sig ett par gammelrosa, glittriga naglar och jag fick lära mig en läxa om att formar faktiskt inte passar till alla naglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!