finaly the lovely leo

Nu var det läängesedan jag berättade att jag köpte de omtalade violent lips från stylebytyra. Egentligen ljuger jag lite när jag säger att det är violent lips jag köpt, för dessa heter inte så. Läppgnuggisar är det i vart fall och det är ju huvudsaken!
Jag ska säga att jag faktiskt var duktig och spelade in ett klipp när jag testade dessa, men mitt i allt strejkade kameran, dessutom var det första gången jag testade så klippet hade blivit allt annat än pedagogiskt! Jag hoppas allt jag kan få till ett senare istället. Som sagt, första gången jag testade och det blev lite sådär, jag hade svårt att få till rätt storlek på dem som ni ser nedan!







Jag måste testa ett par gånger till, men bara man får till det ordentligt blir det ju sååå häftigt! När jag ska använda dem?- ingen aning! Men jag måste ha fler!
29 kr på stylebytyra som sagt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

snyggt!!

2012-04-18 @ 22:44:44
URL: http://www.beautybox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!