Akrylnaglar- never felt better

 
Såhär ser mina nya naglar ut! Jag testade att blanda en rosa med större delen transcluent pink, lite cover pink och lite neonrosa. Blev ganska nöjd, men kollar man nära är den inte helt täckande över fria kanten. Jag gillar dock designen nu när jag vant mig, dessa är ganska neutrala för att vara mig! Det trista med dessa naglar är dock att utväxten kommer synas fort! Har dock märkt att sedan jag flyttade  för att bo själv har jag mycket mer tid trots att jag har hundarna själv, umgås mer med vänner, tränar mer och ändå sköter plugget. Märkligt, men underbart, så hinner göra om naglarna ofta, en sådan lyx!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej.
Jag har hållt på med Gele naglar i några år men har gått över till att börja med akryl. Har du några bra tips om vad för tex märken på produkterna som är bra och billiga? Har lite problem nu som nybörjare att hinna med att forma ut akrylen innan den börjat bli trög å jobbig att börja med :P

Mvh

Svar: Hej! Ber om ursäkt för ett sent svar (jag är inte särskilt aktiv med min blogg längre). Jag skulle köpa ez flow eller NSI från USA, det blir ganska dyrkt, men det är verkligen värt att använda lite bättre produkter. Annars har nded.com bra produkter till bra priser också, jag köper ofta därifrån. Satsa på en luktfri akrylvätska, de stelnar långsammare. Det finns även vätskor som är till för nybörjare som du kan testa. Sedan är det absolut bästa tipset såklart att öva, öva, öva. Jag kan tänka mig att det är ovant med akryl om du är van vid gele! :) Lycka till! har du fler frågor, maila då gärna på [email protected] så får du svar snabbare :)
Sara

2013-10-14 @ 00:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!