Tillbakablick året 2012, September

September.... Vad hände i September egentligen? Jag var i Eksjö och sminkade till en hantverksmässa och hamnade i tidningen. Jag tror nog det var en ganska lugn månad privat.
 
Till hantverksmässan sminkade jag Amanda inför en liten, liten publik. Hon har ett helt fantastiskt ansikte och jag hoppas kunna använda henne igen, denna gång hade jag tyvärr inte planerat något och sminkningen blev lite för tillbakadragen mot vad jag önskat. Till denna dag gjorde jag också en grön sminkning på mig själv.
Jag gjorde franska naglar på min söta Steffi, och min vän Martina fick ett par röda naglar med rosetter. Under denna månad fick jag flera bra kontakter inom nagelvärden då jag lade upp flera bilder på en facebooksida kallad nagelgodis och bilden på Martinas naglar gjorde att jag blev lite upp,ärksammad och flera nagelskolor började höra av sig.
Jessica hade ett återbesök, att komma tillbaka innan naglarna lossat är det skonsammaste, vilket även hon märkte då hennes nedbitna naglar fick växa ut tack vare detta.
Jag var lite inspirerad och längtade efter hösten och gjorde en förstärkning på mina egna i höstdesign, dessutom visade jag upp ett underbart rött nagellack från OPI som jag fick av min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!