Tillbakablick året 2012, Maj

Detta var en månad som bjöd på härligt väder, jag hade dock knappt tid att uppdatera bloggen eftersom jag var i sluttampen med min uppsats. Mer stressad än någonsin, men uppsatsen kom in!
 
 
 
Jag hann med att göra ett set naglar på en nagelbitare, och jag gjorde även en prickig design på mig själv. En dag när jag var på grymt dåligt humör eftersom så mycket strulat i skolan fick jag en överraskning när jag kom hem, Antonija hade skickat mig ett paket med flera olika nagelprodukter!
Jag var även glad då jag var med i tävlingen "gör om en vän" på Make up store. Tråkigt nog var detta otroligt dåligt arrangerat, regler följdes inte och bedömningen var väldigt orättvis. Jag har inte handlat på make up stgore på A6 efter det, och kommer heller inte göra det. Jag funderade också seriöst på att försöka få jobb på make up store och visa hur saker och ting borde skötas då deras planering var så katastrofal!
Under en lunch med mina vänner lyckades jag också bränna mig totalt i solen och matchade brännan med röda läppar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!