Elf 3-in-one Mascara

Jag handlar relativt ofta från Elf, men jag har aldrig testat någon av deras mascaror. Just mascara är en sådan produkt jag gärna håller fast vid då jag hittat en jag gillar, och max factors masterpiece har fångat mitt hjärta. MEN det finns vissa brister med den och eftersom en mascara ändå ska bytas varje månad tänkte jag testa några andra. Först ut är alltså denna från Elf.
 
3-in-one mascara från elf ska både, förlänga, separera och ge volym. Siliconborsten är också framtagen för att komma åt alla fransar och ge en dramatisk look. Priset är ynka 36 kr.
 
Före
 
 

 
 
Efter
 
 
Så till mitt omdöme! Den separerar och länger fransarna fint, den ger även volym på så vis att de blir böjda, men här tycker jag ändå att det finns mer att önska. Siliconpenslar gillar jag alltid framför de vanliga borsten, men den lilla bollen i framkanten gör att det är svårt att använda den andra delen av borsten. Bollen gör å andra sidan att det är enkelt att komma åt de små innersta fransarna, men eftersom jag  årincip blir tvungen att använda den även till resten tar det önödigt lång tid att applicera mascaran. överlag är det en mycket bra vardagsmascara som sitter hela dagen utan att smula sig eller falla ner. Jag hade dock önskat mer volym.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!