belive

 
Lite random inlägg sådär bara! Åh vad det ska bli kul när jag åker till Thailand! Tidigare har mycket kännts skrämmande med att resa iväg till ett främmande land på egen hand i 4 månader, men nu ser jag fram emot det som tusan! Jag är så himla glad att jag kommer just till Thailand också, kan ni förstå¨hur mycket jag tänker skämma bort mig själv där? Jag lär ju gå på någon typ av behandling varje vecka, och på skönhetsfronten finns det nog massor av roliga och prisvärda produkter att få tag på. Jag har även planer på att kanske tatuera ögonbrynen om jag hittar något bra ställe, och jag kommer defenitivt sy upp en stor del av min framtida garderob, tänk vad härligt med massor av skräddade kavajer och kostymbyxor :)
Jag kommer starta en egen blogg just till resan så att denna hålls clean är tanken, eller vad tycker ni som läser? Jag antar att man besöker min blogg för att den handlar just uteslutande om skönhet? De privata inlägg jag skrivit har jag i de flesta fall ändå plockat bort senare, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!