Bankett

Varje år håller min skola en Next step bankett i syfte att föra studenter och framtida arbetsgivare samman, Dagen börjar med mingel, föreläsningar och liknande på skolan där alla får chansen att ställa frågor och lära sig mer om olika företag och liknande. På kvällen hålls en bankett där det bjuds på tre-rätters och vi studenter blir utplacerade vid olika bord där varje bord representeras av en arbetsgivare. Jag och fem andra fick sitta vid ett bord vilket representerades av tre personer från skatteverket som var otroligt trevliga.
 
OBS: alla bilder är tagna på natten när jag kom hem, så ha överseende med det om jag ser sliten ut ;)
 
Jag hade planerat en stor uppsättning, men det är svårt när det inte finns någon spegel så det går att se bakifrån, därför fick jag nöja mig med en donut och lock i luggen. Här ser ni förresten min nya hårfärg! Visar bättre och berättar om den i ett senare inlägg, men jag är jättenöjd!
 
 
Tyvärr har jag produkterna jag använde hos en kompis, så kan inte göra en fullständig produktlista, men önskas det ordnar jag det i efterhand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!