a girl is always a girl

För någon vecka sedan ville min kära mor att jag skulle sminka henne. Hon är inte van vid ögonskuggor, ifyllda bryn och så vidare, men tycker det är kul att testa!
 
 

Till ögonen använde jag matta lila nyanser för att framhäva hennes fina gröna ögon. Jag lade ingen eyeliner, men en grundlig fransmarkering. Mamma har väldigt korta ögonfransar och en fran smarkering gör stor skillnad på henne! På bilderna har jag dock även satt singelfransar. Ögonbrynen plockade jag lite fort och fyllde i, hon har väldigt fina ögonbryn! När man kommer upp till en ålder där linjer och rynkor börjar framträda gör man bäst i att hålla sig till matta ögonskuggor eftersom skimmer framhäver fina linjer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!