cupol on my wishlist

Idag var det någon typ av hälsodag på skolan med flera olika montrar. Jag passade blan annat på att mäta kroppsfettet, se vilket typ av stöd jag borde ha i skor beroende på hur fötterna belastas, men framförallt blev jag sminkad i en monter make up store hade. Jag hade endast lite puder och fylla ögonsbryn innan, så det passade bra med en ögonsminkning!
Hon frågade vad jag ville ha för typ av sminkning, så jag bad henne göra precis vad hon ville och framhöll även att jag är van vid ordentliga sminkningar och gärna testar något roligt.
 
Här är resultatet:
 
mixtrade lite med kameran, så är tyvärr lite suddigt :(
 
Roligt och inspirerande? Nej.
Det är en fin väldigt enkel sminkning, lagd ganska snabbt och småslarvigt. Nu hade jag inte kunnat förvänta mig mycket annat, de hade bara diskreta färger med sig, dåligt ljus och tanken var förstås bara att marknadsföra sig lite, de kan inte lägga en full sminkning helt gratis på varje person. Dock har jag svårt att förstå varför man inte går in mer för att göra ett bra jobb, analysera kunden och ge ett litet tips om något. Det hade varit en bättre marknadsföring känner jag! "Du passar i denhär färgen, kom in i butiken på en sminkning så får du fler tips". Att få hjälp av en person som kör på en sminkning som denna till en kund som ger helt fria händer, gillar smink och går in med inställningen "kör på bara!".. nja känner jag helt enkelt!
Nåväl, samtidigt får jag förstå ha förståelse för att det är såhär de flesta vill bli sminkade, för visst var det fint ändå :)
Jag har inga av basfärgerna från make up store, utan köper mest riliga färger. Muffin och cupol användes på mig idag och jag känner förstås till dem eftersomd e är så vanliga, cupol var riktigt fin!

Kommentarer
Postat av: erika

Tråkigt att du inte blev så nöjd :/

CUPOL är en av mina favoriter från MUS :) perfekta, glittriga, bruna skuggan enligt mig :) ha en bra dag! kram

Svar: Hon var ju ganska duktig, bara inte så inspirerande! Men kul i vilket fall att jag fick testa (för mig) nya skuggor och liknande!
Sara

2012-10-05 @ 00:10:59
URL: http://erikasmakeup.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!