Acne killer

Har köpt den nya ansiktsmasken acne killer! Gjorde ett videoklipp om den istället, får i förhand be om ursäkt för att jag som vanligt är så seg och använder ordet "snarare" för mycket! haha
 
 
 
OBS: Två dagar efter användning dök massor av småfinnar upp längst min käke. Beror förmodligen på att det fastnade lite småfjun där, men väldigt trist då jag är helt rödprickig där nu! Använd den INTE där du har ansiktsbehåring! Flera andra har också fått fler finnar efter att denna mask använts. Jag rekommenderar den endast till dig mer lite grövre orena porer, och lägg den endast på problemområden, inte hela ansiktet!

Kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Köpte tio såna och testade en, efter någon dag fick jag finnar a la BOMBA: Fyfaaaaan säger jag. Jag huttade ut alla andra. Värsta någonsin för min hud.

Svar: har hört fler som råkat ut för det! hoppas verkligen inte det händer mig, för har egentligen äntligen fått helt ok hy, vore så surt!! men som sagt, upplevde mest att den drog hår, kan lika gärna köra vax i fejjan. Och ingredienserna var ju ett skämt! vatten, mineraler och parfym?!!
Sara

2012-10-29 @ 22:52:05
URL: http://nailsnstuff.se
Postat av: Emma

Låter som en helt vanlig peel-off-mask som kan köpa på H&M för en billig peng, i mina öron i alla fall. Brukar gillar peel-off-masker men jag får oftast problemet att den fastnar i mitt ansiktshår (precis som det gjorde för dig). Känns inte som att det är värt att slänga pengar på.

Svar: tror det är viss skillnad eftersom vissa har upplevt en extrem förbättring, men har man inte ordentliga problem skulle jag absolut inte rekommendera den.. dessutom är ordinarie priset väldigt saftigt, ca 900 för 15 masker..
Sara

2012-10-31 @ 19:30:57
URL: http://redlittlepanda.se
Postat av: Louise Pettersson

hej
jag har problem med pormaskar på näsan. inga finnar eller andra problemområden. skulle masken funka för att rensa porerna på orenheter på näsan tror du, du som testat det?

Svar: det tror jag absolut den kan göra, på näsan och kinderna upplevde jag att det gjorde ett bra jobb med att rensa! Kan tänka mig att den blir ännu mer effektiv om man gör en ångbad innan. Men jag skulle däremot inte använda den på andra områden.
Sara

2012-10-31 @ 21:54:28
Postat av: Louise Pettersson

Ok! Tack!

2012-10-31 @ 23:25:00
Postat av: Tina Nyström

Hej :) här kommer min mail adress som du skrev om på youtube :).

2012-11-02 @ 23:17:40
Postat av: Ivan

Hej!
Bra video du gjorde.
Ehm, jag har ett problem där jag har ett "rött" område på mina kinder där mina finnar har varit, dvs jag har inte så många finnar utan mer som milda akne ärr på mina rosröda kinder :)
Tror du som provat, att denna mask kan hjälpa?

Svar: Hej! Tack! Nej, jag tror faktiskt inte det. Jag tror masken fungerar till den som har orena porer och aktiv akne. Jag skulle istället rekommendera dig att hitta en bra peeling och testa att smörja med nyponolja och jojobaolja. Nyponolja kan fungera mot akneärr och jojoba är kanon mot hy med viss aktiv akne. Det kan hända att huden reagerar i början och du kanske får vissa småfinnar, men efter det kan jag lova att du inte vill smörja in med något annat!Lycka till och hör gärna av dig om du testar och säg vad du tyckte!
Sara

2012-11-05 @ 12:20:27
Postat av: madelene

hej, har områden på näsan och pannan med pormaskar, tror du detta skulle hjälpa?
Såg även på youtube att du sålde, finns det kvar?
kontakta mig på min mail! :)

2012-11-09 @ 19:00:11
Postat av: Hanna

Hej!
Har du några masker kvar? Skulle vilja prova :)
Skicka mail! :)

2012-11-12 @ 19:34:06
Postat av: Hanna

Hej!
Har du några masker kvar? Skulle vilja prova :)
Skicka mail! :)

Svar: Hej! Har några kvar, fast inge fler att ge bort dessvärre. Säljer dem för 30 kr st, samma styckpris som om du köper fempack från lux style :) (alltså fempack där kostar 30*5 kr)
Sara

2012-11-12 @ 19:34:47
Postat av: Pillan

Jag vill gärna köpa en mask för 30 kr och testa :-)
Maila gärna mig om det finns någon kvar?

2012-11-16 @ 15:22:19
Postat av: Mikaela Margaretha

Hej! trevlig blogg :)
Testade den här masken nyss och kände att det INTE var som en vanlig peel-off mask. Väldigt mycket starkare, för min del var det som att dra loss silvertejp från ansiktet samtidigt som jag tror den "vaxade" bort allt vad heter småfjun i ansiktet men den fick med sig en hel del skit också :P
Jag har och har alltid haft lite av en problemhud till och från och en tjej på hudvårds-salong i stan berättade att vissa ofta blir superfinniga en dag eller två efter sånna här "igelkottsbehandlingar" för att det drar upp all smuts till ytan och vissa porer är för tilltäppta att masken inte orkar dra upp det, så i stället blir det finnar men när de finnarna lägger sig så ska resultatet bli bra, och det är vad jag alltid har upplevt i alla fall, extra finnar första dagen men bra ett bra tag efter det, så det kanske är det många upplever? :P Har dock den äldre modellen med 10 ml och tyckte det var för lite för ett ansikte!

Svar: Haj, tack så mycket, alltid kul att höra!Själv har jag inte testat peel off masker tidigare, men jag gissade också på att denna var betydligt starkare! Det kan säkert stämma som den tjejen sa, i mitt fall är jag dock övertygad om att det var pga håren eftersom knappt har synbara porer på de ställena över huvud taget, och det såg verkligen ut som det brukar om jag vaxat mig eller liknande. För oss som reagerar på den är det kanske bättre att tvätta bort masken :)
Sara

2012-11-21 @ 22:41:04
URL: http://margaretha.blogg.se
Postat av: Aidas MakeUp

Åååh, denna låter verkligen som något för mig? Har du kvar så man kan köpa av dig?

Svar: japp, har flera stycken kvar! 39 kr styck, köper du 5 får du en på köpet :) blir då billigare än hemsidan, men annars är det ju smart att bara köpa en eller två av mig och se vad du tycker, så kan du köpa storpack på hemsidan där det är billigare ju fler man köper :)
Sara

2012-12-07 @ 14:48:06
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com
Postat av: Aidas MakeUp

Jag köper gärna en av dig tack! Kan inte du maila mig
dina bankuppgifter?

2012-12-07 @ 20:16:55
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com
Postat av: Josefine

Jag skulle vilja testa. Om du har prover kvar som du vill skicka ut. Kram!

Svar: Hej! De jag har kar nu säljer jag endast då jag inte har råd att ge bort fler. Detta är alltså inte prover, utan när man köper masken från butiken kommer den i dessa engångsförpackningar. Jag säljer resterande för 30 kr/st vilket är samma pris som på hemsidan, men där måste du köpa minst 5 st.
Sara

2012-12-09 @ 23:21:57
URL: http://Josefinenilssons.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag vill nog köpa en då. Mailar du mig om hur vi går tillväga med betalning osv?

2012-12-12 @ 22:07:39
URL: http://Josefinenilssons.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hejhej! skulle höra om man kunde få köpa 2 eller 3 masker ifrån dig? :)

2012-12-19 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!