It´s a wild world

 "Jag tänkte att du får bestämma" sa Ellie, och då gjorde jag det. Jag har för inte allt så länge sedan köpt ett par akryler jag inte visat er, färger utan glitter. Jag har inte ägt några tidigare, utan bara blandat egna med ögonskugga, men då är det alltid skimmer i. Det var kul att äntligen få använda dem, de var väldigt trevliga att jobba med, och färgen är ju så läcker! Jag älskar lila och orange ihop dessutom!
 
 
Dessa har en förlängd nagelbädd med Ez flow cover pink, den använder jag alltid, även om nagelbädden nte behöver förlängas. Jag tonar ut den mot nagelbanden med en transcluent pink. På så vis kan vi förlänga nagelbädden om det behövs, men tekniken innebär också att det inte blir någon synlig utväxt vid tippen som det blir om man använder genomskinlig. Det blir heller inte en likka tydlig utväxt vid nagelbanded som om vi använt cover pink hela vägen. Det lila är olika nyanser av fint lila glitter blandat med små lila hexagoner, den orange akrylen kommer från Cina.

Kommentarer
Postat av: LADYJ

translucent pink, är den från ezflow ? =)

Svar: japp :) Från HD "serien", men de lär ju ha den i andra sorter också :) Hur lång tid tog det för dig att få din leverans från Nded? :)
Sara

2012-11-25 @ 23:24:45
URL: http://ladyj.se
Postat av: LADYJ

Aha, den heter bara PINK alltså? För då är jag med haha =) Det tog kanske 1 vecka för mig, gick rätt fort ändå =P

Svar: haha, ja, är bara jag som lägger till transcluent också när jag skriver om den, för annars låter det som att den är heltäckande tycker jag :) ah, ok, tänkte beställa, men finns ju så mycket att välja på! Du råkar inte ha testat deras luktfria akrylvätska?
Sara

2012-11-26 @ 11:47:26
URL: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!