suprise!

Igår när jag äntligen var på väg hem från skolan var humöret inte på topp på grund av diverse komplikationer, så blev jag ändå på bättre humör när Damir sa att jag fått ett paket. Jag var ganska säker på att jag inte beställt något dock, så lite misstänksam förstås. Äntligen hemma skyndade jag in och vad fann jag?
Jo, UNDERBARA Antonija hade skickat ett paket med nagelprylar! Hur söt?!!

Så, här ska ni se vad jag fick! :)


Först en pensel från peggy sage, i perfekt storlek att täcka nageln med genom skinlig akryl :)


Två st blå two-way pens


Fyra sommriga stickerark


Gröna heartshapes


Glitter- "Power Puff Pinglorna", är ju supersvårt att fånga på bild! Men detta gillade jag skarpt, ska absolut testar framöver!


Glitter- "Polka" (kan tillägga att hon blandar dessa själv!) eller är ganska säker på det i alla fall, vore ju fult att ljuga..


Och tillsist- denna! Helt ärligt, jag vet inte riktigt vad det är! :O någon form av pimpsten? haha

Ett jättestort tack söta, underbara du Antonija! Det kom verkligen lägligt och gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: FunderingFörklaring - Jag hjälper dig med läxan!

Vem jag är spelar mindre roll tycker jag. Jag finns till för att förklara saker eller för att ge tips på hur man kan tänka. Jag är inte bättre än någon annan på att hitta bra källor men jag hjälper till det bästa jag kan ändå. Många gånger blir det tyvärr Wikipedia.

2012-05-07 @ 20:31:50
URL: http://funderingforklaring.spotlife.se
Postat av: FunderingFörklaring - Jag hjälper dig med läxan!

Förut skrev jag alltid att de skulle dubbelkolla om det som står på Wikipedia stämmer. Nu känns det som att det är allmänt känt att man inte kan ha det som enda källa. Men tack för tipset, jag kanske ska börja påpeka det igen!

2012-05-08 @ 06:09:24
URL: http://funderingforklaring.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!