Gör om en vän

Jag har glömt att berätta för er att jag skickade in bidrag för att vara med i make up stores tävling "gör om en vän". Jag hade tur och blev uttagen, så imorgon är det dags för tävlingen! Är nervös som tusan! Men de känslorna måste jag tränga undan, för snart har jag min sista tenta innan sommaren. Har inte hunnit testsminka eller något sådant, men så verkar det inte heller som om det finns särskilt många produkter att välja på, så jag tror vi får se på plats vad vi hittar på.. Uppdaterar förhoppningsvis imorgon med bild, sedan får alla som bor i närheten rösta på A6. Går jag vidare har jag chans att vinna en utbildning till make up artist!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!