Youtube tip- pony tail

Jag bestämde mig för att i denna bogg inte skriva i något annat än skönhet, att nisha sig är ju tydligen helt rätt för att bli storbloggare ;) haha, nej, men det är kanske skönt att göra en tydlig avgränsning måste jag säga, samtidigt som det är svårare att uppdatera, jag kan ju inte skriva om hur mina söta cupcake smakade eller hur skön promenaden i vårsolen var. Jag bestämde mig definitivt för att inte skriva om skolan. Men nu gör jag det ändå. Kort och gott- jag har det jäkligt stressigt just nu, min pria är att plugga, äta när jag hinner och för energins skull gärna träna någon gång.

Med detta vill jag bara varna för att uppdateringen kommande vecka inte kommer vara något vidare, även om några uppdateringar förstås kommer upp!

Med det sagt, här kommer ett klipp, l'nge sedan jag visade något av min favorit, jhonny Lavoy! En havlång page är en perfekt frisyr, du kan variera något otroligt, och det fungerar att använda löshår för att göra riktigt uppsättningar.




Kommentarer
Postat av: natta

Det är liksom kladdigt vax, så du kan ju göra vad som med det egentligen :-) finns på butterix för 89 kr . kram och tack för din kommentar.

2012-03-13 @ 22:07:20
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!