Youtube tip- bigger lips



Många av er följer säkert denna blogg och har sett klippet, men jag tycker detta var ett fantastiskt bra knep, så lägger upp det här för er som missat det! Det är Helen som står bakom klippet, hon har en underbar skönhetsblogg, så besök den!
Jag hade gärna velat försöka mig på detta knep själv, men skulle jag skugga under min underläpp hade det hamnat på hakan.. "tyvärr" har jag fylliga läppar, så det blir inget lyckat resultat om jag förstorar dem ytterligare! Dock har litte skimmer mitt på läppen en mer lagom effekt för oss med naturligt plut!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv. Okej, haha det är ju sant! :)

2012-03-06 @ 19:58:16
URL: http://nataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!