The list


Hittade denna roliga lista på sminkutmaning (hos JENNA) som pågår under 30 dagar. En look för varje dag! Superkul tycker jag, finns så stort utrymme för olika tolkningar här, massor av variationsmöjligheter! Jag hoppas på att ta mig igenom hela listan, men jag kan redan nu säga att det kommer ta sin tid!
Vad sägs om att haka på! Vore superkul om fler gjorde denna så kan man jämföra de olika tolkningarna!

Day One: The usual

Day Two: The preppy girl
Day Three: The feline
Day Four: Purple haze
Day Five: Bright lights
Day Six: The gamine
Day Seven: Turquoise treasures
Day Eight: Femme fatale
Day Nine: The watermelon
Day 10: The goddess
Day 11: Studio 54
Day 12: Mauv-e-lous
Day 13: Coral crush
Day 14: The peacock
Day 15: The Audrey
Day 16: Stumped
Day 17: Coppertoned
Day 18: Bold brows
Day 19: Pretty in pastels
Day 20: Black tie
Day 21: Rainbow bright
Day 22: The babydoll
Day 23: The eggplant
Day 24: Cobalt cat
Day 25: Ice princess
Day 26: Gilded gray
Day 27: Tangerine dream
Day 28: Blushing bride
Day 29: Bejeweled spectacle
Day 30: Seeing red


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!