Pierre René- sweet berry gloss no 39




I en beställning från Nelly klickade jag hem detta läppgland från Pierre René, mamma har ett rött som är superpigmenterat och jag har varit sugen på dessa ända sedan jag testade hennes för ett par ånader sedan.
Att köpa från internet var dock lite dumt när de finns så lättillgänglia i butik, jag trodde jag skulle få hem ett ordentligt rosa med mycket glitter i, hade jag sett det i verkligen hade jag förstås färstått att så inte var fallet.

Nåväl, ett skirt läppglans med glitter kan ju också vara trevligt. Det har mer glitter i sig än vad jag kan få fram på bilderna, glitterpartiklarna är också tydligt BLÅ, så jag tror detta blir en höjdare på läååar med ordentligt rosa som grund.
Jag är inten läppglanstjej direkt, kladdiga läppar undviker jag helst. Detta känns dock väldigt behagligt på, det klibbar inte mellan läpparnautan känns mer sådär glidigt och härligt på. Håret fastnar direkt om det blåder, men så är det väl med alla glans? Det doftar härligt av söt jordgubb!
Det kostar 39 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!