Hibiscus





Mina naglar just nu.. Jag började med att fila dem ordentligt mycket kortare, precis över nageltippen. Sedan hände något.. Jag biter inte på naglarna, men jag river ofta av dem utan att riktigt tänka mig för. När jag väl hade gjort det på en kunda jag lika gära göre det på alla. Så nu är de förskräckligt korta! Jag brukar inte ha färg på naglarna när de ser ut såhär, jag vill ju inte dra uppmärksamheten till mina fula naglar! Men denna gpngen lade jag ändå på soak off gel i färgen hibiscus och ett lager av diamond (den som glittar) över. Blev ganska sött ändå tycker jag!

Eng: My nails right now .. I started to file them properly is much shorter, just above the nail tip. Then something happened .. I do not bite your nails, but I often tear them off without really thinking. Once I had done it on a customization I like Gara hereby make it at all. So now they are terribly short! I usually do not paint their nails when they look like, I do not want to draw attention to my ugly nails! But this gpngen I laid still on the soak-off gel color hibiscus, and a layer of diamond (the one glittar) above. Was pretty sweet anyway, I think!

Kommentarer
Postat av: Amalia

tack ! haft en bra dag ? :))

2012-03-08 @ 15:56:14
URL: http://amaliaochlukas.blogg.se/
Postat av: jessica

Hade aldrig kunnat ha så korta naglar, hade fått panik :P

Tycker inte du att det gör ont när de är så korta? :)

2012-03-08 @ 17:43:18
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!