uppdatering

Det har utan tvekan varit dålig bloggning sista tiden! Som ni vet har jag skrivit kandidatuppsats inom skatterätt, vilket tar sin lilla tid! Igår hade jag min sista tenta innan sommaren, så snart kommer det börja droppa in inlägg här som vanligt ska ni se! Jag har massor av produkter att skriva om, jag ska göra två videoinlägg om mina senaste glossy-boxar och på söndag åker jag till Eksjö för att fixa en massa naglar till balen! Det blir med andra ord full rulle ett tag till, idag har jag dessutom en arbetsintervju för extrajobb i sommar.

Så till er läsare, håll ut ett tag till, snart kommer det massor av inlägg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!