Makeupsex


Denna bild har jag sparad på min dator, den ger så mycket inspiration! Om jag inte minns helt fel heter tjejen bakom sminkningarna Shriti (jag kan vara långt ute och cykla nu dock!!) Hon drev för ca 1-2 år sedan en blogg som hette makeupsex, jag var inne flera gånger varje dag och blev helt hänförd av vad denna tjej kunde skapa med penslar och ögonskuggor! Så tråkigt att hon slutade blogga, jag blev dock glad för hennes skull då hon valde att lägga ner bloggen för att ha tid för sin civilingengörsutbildning, duktig tjej!


Kommentarer
Postat av: Sara - lackat

sv: vet inte egentligen, har bara suttit svinbra senaste månaderna. kan ju ha å göra med vädret, att de är varmare ute. annars är jag bara väldigt noga med förberedelserna och sen att lägga tunt nära :)

2012-06-10 @ 10:31:16
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!