Tävlingstips!

Sara på Lackat håller just nu i en supertävling!
Sjukt fina priser går att vinna, jag sitter nästan här med magknip bara för att jag sååå gärna vill ha dessa produkter! Det fick mig att tänka på att jag faktiskt har vunnit en hårprodukt av henne tidigare som jag glömt att skriva om! Blir absolut en uppdatering om den senare! Nåväl, tillbaka till denna tävling,
 
Det ni kan vinna är:
- Body lotion från Dolce & gabbana, light blue - luktar riktigt fräscht!
- Fuktkräm från biotherm
- Parfym från Gucci, flora.
- Rött läppstift från versace.
 
 
ehh, JA TACK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!