My secrets

Jag tror alla personer har någon speciell grej, ovana eller vana för sig när det gäller skönhetsfronten. Du kanske inte kan visa dig utan mascara, alltid målar läppstiftet lite utanför för att förstora, är ett ögonbrynsfreak eller hur mycket du än försöker inte kan få till en snygg eyeliner?
 
Här är några av mina "skönhetshemlisar"!
 
* Jag är superkittlig på mitt vänstra ögonlock och har därför problem att lägga eyeliner där!
* Jag förminskar nästan alltid mina läppar när jag använder läppstift, dvs jag använder concealer och täcker ytterkanten av läppen och använder bara läppstift en liten bit in på läppen
* Jag hatar att smörja in mig med kroppslotion och är konstant torr med ödleliknande skinn..
* Det viktigaste att göra i en sminkning för mig är foundation och ifyllda bryn. Med det kan jag vistas överallt och ändå känna mig fin
* Jag och lösögonfransar är för evigt ovänner!
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack! Ja det är verkligen känsligt med ögonbryn.. Jag är också väldigt noga med hur jag vill ha mina. När andra fyller i mina bryn brukar dom alltid använda svart, vilket blir otroligt fult :-S

Fin sminkning här!

2012-07-23 @ 20:35:34
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!