cause I`m a hot one

Efter att jag kom hem från Malta fick jag ett hemskt akneutbrott! Jag tror det ände sist då jag var i Tunisien också, det är som att huden inte riktigt kan ställa om sig från värmen till vårt Sverigeklimat! Därför har jag mest vilat från smink, vilket egentligen passat ganska bra då inspirationen och blogglusten legat nere sista tiden. Idag blev det dock en snabb sminkning innan jag åkte till stan och lunchade, den ska ni givetvis få se!
 
 
 
Jag hatar att min eyeliner ser så ojämnt ut med stängda ögon! Huvudsaken är dock att den är jämn med ögat öppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!