Youtubetips: Gel smoke design



Jag blir otroligt sugen på att skaffa mig lite olika gels, det finns så många olika designer man kan göra med gelé men inte med akryl. Hur läcker var inte den på klippet?
Nåväl, det får vänta, jag vill inte börja med nytt material innan jag känner mig helt nöjd med akrylnaglarna jag gör.

Eng: I really want to get some different gels, there are so many different designs you can do with gel, but not with acrylic. How delicious was not it on the clip?
Well, wait, I do not want to start with new material before I am completely satisfied with the acrylic nails I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!