the body needs 2




Jag hittade en ny sida, the body needs 2, där man kan köpa samples av MAC produkter. Superbra för mig som inte har någon butik med MAC i närheten, nu kan jag köpa hem små prover och testa innan jag gör en riktig beställning! De har även superbilliga penslar utformade efter MACs orginalpenslar.
Vad jag tycker allra mest om är dock att du kan köpa billiga små kit för att göra eget nagellack och lipgloss. Jag brukar ju göra det hemma, men produkterna på denna sidan är bättre utformade efter ändamålet än de produkter jag plockat ihop av vad jag har.

Eng: I found a new page, the body needs two, where you can buy samples of MAC products. Super for me that have no store of MAC in the vicinity, now I can buy the home of small samples and test before I make a real order! They also have super-cheap brushes designed for MACs original brushes.
What I like most about is that you can buy cheap little kit to make your own nail polish and lip gloss. I tend to do it at home, but the products on this page is better designed for this purpose than the products I put together of what I have.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha jaaja jag gör väl det då! ;D. Var flera som ville se, jag ska bara beta av lite andra sminkningar jag hade på göra-listan först :D

2012-01-18 @ 17:57:15
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad nice! jag har inte heller någon mac butik i närheten så brukar beställa från kicks hemsida men vissa saker vill man ju gärna pröva först!



jaaa, den är verkligen assnygg! men romwe brukar alltid få in de populära sakerna igen & den där jackan var på deras best seller grej så håll utkik lite då o då för jag tror de får in den igen :)

2012-01-18 @ 19:27:32
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!