oh, so lovely!



Ansikte/ Face:
Mineralfoundation P2- Tikei
bronzer terracotta bronze- isadora
blush complex- MUS
facemist- Glow minerals

Ögon/ Eyes:
eyepencil vanilla- MUS

Läppar/ Lips:
lippencil frosted berry- MUS
lipstick Risque- Wet`n Wild

Med ögon som fortfarande svider (vad gör man åt det?) kör jag på ett helt osminkat öga (ok, jag har vanilla på vattenlinjen), och satsar istället på läpparna. Denna kombo har jag enbart testat på handen tidigare och kunde inte vänta länge nog med att låta den pryda mina läppar! Dock märkte jag att färgen läckt ut en aning i vecken kring läpparna efter några timmar.. Nåväl, jag hoppas att det beror på slarv med appliceringen!

Eng: With eyes still sting (what do you do about it?) I run on a totally unflinching eye (ok, I have vanilla on the waterline), and focus instead on the lips. This combo, I have only tested on the hand before and could not wait long enough to allow it to decorate my lips!



Det är alltså dessa två skönheter. läppennan frosted berry från MUS och läppstiftet risque (julklapp från mormor) från Wet`n wild som blir ett så vackert par ihop! Ni ska givetvis få se dem var för sig så småningom då de är precis lika fina som singlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!