Akrylnaglar- naturliga



Efter att ha sett de supersnygga naglarna Antonija byggt ville jag givetvis själv omedelbart göra några liknande. Problem: Jag har ingen naturfärgad akryl. Första tanken var först att slänga mig över datorn och lägga en beställning. Men det tar tid och kostar, just nu vill jag varken slösa tid eller pengar. Så jag gav mig på att blanda ihop den själv, resultatet ser ni på bilden ovan. Jag blev nöjd måste jag säga!

Jag blandade ca en fjärdedel vitt pulver med tre fjärdedelar genomskinligt. En liten mängd med rosa också (vet inte om det gjorde någon skillnad dock) och sedan var det färdigt. Det hade dock en liten tendens att bli något ojämnt i färgen och behövde arbetas en del med på nageln för att ge ett jämnt resultat. Jag tänker testa blandningen ett par gånger till innan jag bestämmer mig för om jag ska använda den eller köpa färdig.

Eng:After seeing the gorgeous nails Antonija built, I wanted to of course immediately make any similar. Problem: I have no natural colored acrylic. The first idea was only to throw me over the computer and place an order. But it takes time and costs, right now, I would not waste time or money. So I went on to confuse the self, the result you see in the picture above. I was happy, I must say!

I mixed about a quarter white powder with three-quarters translucent. A small amount of pink as well (do not know if it made ​​any difference though) and then it was finished.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!