Akrylnaglar- blingbling piink!



Före/ Before





Efter/After

Jag gjorde naglar på min underbara vän Martina, hon ville ha något stiligt som passar till alla tillfällen och fungerar ihop med alla kläder, så därför lade vi rosa glitter över hela nageln! ;) haha
Det är så synd, naglarna är verkligen helt underbara, bilderna är verkligen inte rättvisande! Vi använde först en blandning av finkornigt rosa glitter och rosa multiglitter och tillsist lite rosa snäckskal utspridda över hela nageln.

Eng: I did the nails on my lovely friend Martina, she wanted something stylish that suits all occasions and functions with all clothing, so therefore we put pink glitter over the entire nail! :) Haha
There are so sorry, my nails are really quite wonderful, the pictures are really not fair! We first used a mixture of fine-grained pink glitter and pink multi glitter and finally a little pink shells scattered over the entire nail.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!du gör super fina naglar! Speciellt dom här, dom var super fina! Jag har bara hållt på med akryl naglar ca 2 månader och jag har lite problem med nagelns glans. Igår gjorde jag naglar på en vän med glitter toppar. Innan vi la på akrylet limmade jag på en tipp, målade med genomskinligt nagellack och hade sedan på glittret, filade självklart också o så. Efter glittret hade vi på akrylet och sedan filade och hade sedan på nagelbsndsolja. Jag vet inte om jag gör fel eller om nageln ska glänsa mindre efter man haft på akryl. Skulle vara jätte tacksam för svar! Man kanske behöver något mer än bara fila och ha på nagelbandsolja? Svara gärna på min mail så att jag ser när du svarat :) mvh ellinor

2013-12-19 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!