Mine- prover



För länge sedan, jag vet inte när, berättade jag att jag beställt prover från Mine minerals. Jag hade planerat att använda dem i mina soak off gels för att få ett intensivare resultat, men det är så lite produkter i proverna så det är omöjligt att hälla något ur påsarna, allt klistrar sig fast i påsen :( Nåväl, efter att jag lagt upp mitt inspirationsinlägg med röda sminkningar plockade jag fram dem igen för att se om de kunde lämpa sig på ögonlocken istället. Och visst kan de det!

Eng: Long ago, I do not know when, I announced that I ordered samples from Mine minerals. I had planned to use them in my soak off gels to get a closer result, but there is so little product in the samples so it is impossible to pour something out of the bags, everything adheres when the bag: (Well, after I have placed up my inspiration posts with red makeup I picked them up again to see if they could be relevant to the eyelids instead. And of course they can!



Marron, Persimmon,Berry och Lava

Marron drar lite åt brun/vinröd, berry är betydligt dovare än persimmon. De verkar alla otroligt trevliga att arbeta med, väldigt välpigmenterade och känns på något vis lite krämigare och mindre pudriga än de flesta mineralskuggor gör. Det blir spännande att testa dem i sminkningar, nu öbskar jag bara att jag hade blå ögon istället, de skulle göra sig så bra ihop med dessa nyanser!

Eng: Marron pulls slightly to the brown / burgundy, berry is much duller than the persimmon. They all seem incredibly nice to work with, very well pigmented and feels somehow a little creamier and less powdery than most mineral shadows do. It will be exciting to test them in makeup, now öbskar I only I had blue eyes instead, they would do so well with those shades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!