magenta







Denna sminkning hade jag för några dagar sedan, naturliga färger på locket, eyeliner med vinge och glitter längst undre fransraden. Tänk på att inte använda vanligt hobbyglitter, utan glitter avsett till smink! Jag fick massor av glitter i ögonen när jag tvättade bort sminket, eftersom sminkglitter har rundade kanter skär det inte i ögonen och skadar inte, vilket hobbyglitter gör!
Jag ska precis inleda min tentaperiod, jag kommer uppdatera bloggen  nästan lika regelbundet som vanligt, däremot skriver jag inte ur produkterna under denna period, ni är dock varmt välkomna att fråga om ni undrar över någon produkt!

Eng: This make-up, I had a few days ago, natural colors on the eyelid, eye liner with wings and glitter at the lower lash line. Remember not to use plain hobby glitz, but glitter intended to make up! I got lots of glitter in my eyes when I washed off the makeup, as makeup glitter has rounded edges it does not cut it in the eye and does not hurt, which makes the hobby glitter!
I'll just start my exam period, I will update my blog almost as regularly as usual, but I do not write from the device during this period, you are however welcome to ask if you are wondering about any product!


Kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Jag köpte min på eBay, för typ....250kr. Bästa investeringen. SUger upp allt damm. Dock måste man ta de lugnt med påsen under. För klämmer man till den så åker dammet ut för att de är så fint.

2012-02-04 @ 19:47:16
URL: http://nailsnstuff.se
Postat av: Martine Kristine - Makeup blogg

Hello :D



I'm one of the finalist of the norwegian vixen blog awards! i would be so happy if you could vote for me, on this competition! just click on this link,

http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/kategoriene/arets-skjonnhetsblogg/

go down on the page to you se the five names. My name MARTINE KRISTINE , just click one the name , and enter STEM.

2012-02-05 @ 16:30:15
URL: http://martinekristine.blogg.no
Postat av: Michan- Beauty by M

En makeup helt i min smak, snyggt! :)

2012-02-07 @ 13:35:15
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!