just a little bit of love





Dagar man har bråttom gillar jag att göra en smidig sminkning som denna, två naturliga färger som blandas in i varandra, snyggt och passar alltid. Skuggorna jag har använt kommer från en sotningspalett jag köpte på tradera, det finns inget märke på den, men det har blivit en av mina favoriter då färgerna är så användbara, fungerar som ögonskugga, shading, rouge, contouring osv. Ska visa upp den här sen!

Eng: Days you are in a hurry, I like to make a smooth make-up like this, two natural colors blended into each other, neat and always fits. The shadows I've used is from a sweeping palette I bought for trade, there is no label on it, but it has become one of my favorites when the colors are so useful, serve as eye shadow, shading, blush, contouring, etc.. 'll Show up this late!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Kul att du kikar in hos mig ibland i alla fall! :)



Fin sminkning, gillar allt som är naturellt och enkelt :)

2012-02-16 @ 22:55:08
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!