Julklappstips- till kvinnan. Eller mannen.

L'occitanes produkter är så fantastiska att ingen kan bli missnöjd! Detta är den perfekta julklappen för en person som gillar att hitta glädje i småsaker och tycker om att piffa upp vardagslivet lite extra. Deras produkter är naturliga och har verkligen det där lilla extra. Jag fick upp ögonen för märket genom Glossybox där jag testade den mest fantastiska handkrämen. Senare testade jag en av deras handtvåler, och jag gick och sniffade på händerna i flera timmar efteråt, så bra håller den underbara doften i sig!
Till jul harde olika giftboxar med olika typer av set av produkter, här finns det nåot som passar alla, köper du rodukterna i ett set blir det dessutom billigare än om du köper dem en och en. Dessa set kostar mellan ca 400-700 kr.
 
 


(klicka på bilden för att komma till hemsidan)
 

XMAS Marvellouse Flowers, 595 kr

Marvellous Flowers Eau de Toilette 75ml
Marvellous Flowers Shimmering Dry Oil 75ml
Marvellouse Flowers Shower Gel 75ml
Marvellouse Flowers Soap 50g
 
Känns seten lite saftiga i priset finns det förstås mängder av produkter att köpa en och en, jag skulle verkligen bli glad av vilken som hells som finns på sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!