ice chrystals

Igår vad det dags för min kusin Sofie ett snygga till naglarna inför julens alla festligheter. På Sofie får jag alltid göra som jag vill, och valde denna gång att bädda in någon typ av väv i tipparna och sedan ljusblått splitter med mera. Tyvärr var det omöjligt för mig att få en fin bild på dem :(
 
Före:
 
 
Under tiden:
 
Som ni ser är väven inte alls tät, utan tipparna är mestadels traansparenta
 
Nästan färdigfilade!
 
Efter:
 
 

Fick till en ordentlig C-curve, pinchade på ett annorlunda sätt. Dock ser det nästan ut som nageltrång på bilden med alla skuggor, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!