can only angels fly?

Madde var här och vässade klorna inför julen, hon har så tacksamma naglar att bygga på! Den dagen jag utbildar mig och ska göra provet hoppas jg att jag kan få bygga på henne! Hon har så fin form på nageln naturligt och riktigt långa nagelbäddar, så det är en fröjd!
 
Vi körde på mörkgrå tippar, silverglitter och silvriga snöglingor. Det är så bra med dessa färger, för de passar både till jul, nyår och vintern över huvud taget. Rött och grönt i kombination är kul till julen, men sedan blir det kanske lite trist?
 

Kommentarer
Postat av: Damir

Glömde du Dream Stenen hemma pälskling?

Svar: haha, byter till hjärtat under julen :)
Sara

2012-12-22 @ 23:46:37
Postat av: Alvas Skönhetsblogg

Vad bra blogg du har! Kul att läsa lite om naglar, jag hade naglar i min utbildning (är utbildad nagelterapeut) men just nu jobbar jag endast med makeup. Saknar naglar lite, haha. Älskade denna silver-svarta design. Snyggt!

Svar: tack och framförallt tack detsamma, älskar din blogg! Och så impad över din viktresa, kanonduktigt! Åh, är du utbildad inom gel eller akryl? Är ju så roligt med naglar, så du borde ju pilla med det ibland iaf :) Själv har jag ingen utbildning inom det ännu, men sparar för fullt och kommer nog gå i sommar :) tack!
Sara

2013-01-06 @ 09:35:27
URL: http://modeflickan.se/alvaasp
Postat av: Alvas Skönhetsblogg

Svar: Tack så mycket! :) Är utbildad inom gele :)

2013-01-15 @ 12:34:10
URL: http://modeflickan.se/alvaasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!