a bright future

 
Jag får alltid så jobbig hy på höst-och vinterhalvåret! Jag blir fruktansvärt yttorr trots peeling och återfuktning i massor. Inte nog med det fick jag ha fin och slät hy i ett par dagar innan det döck upp ovälkommna gäster.. Nåväl, det kunda varit värre, och så fort jag blir mindre stressad försvinner det mesta tack och lov.
 
Denna sminkning hade jag tidigare i veckan, en enkel vardagsmake i lila. Skuggorna är från Elf´s 99 palett, är mestadels den jag använder när jag sminkar mig, det är så smidigt att ha alla färger man behöver på ett o samma ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!