Sliten..



Nu börjar jag bli lite sliten, idag kom jag sent till skolan, började plugga vid 12, nu är klockan halv sju. Jag ska åka hem och powernapa lite, sedan är det bara att fortsätta skriva!

Tänkte även ge ett tips till er andra som av någon anledning också sitter framför en datorskärm dagarna i ända, skaffa en facemist! det friskar upp huden igen när man börjar känna sig sliten och ger lystern tillbaka. Det är inte bra fär huden att bli utsatt för dataskärmens strålar, så faktum är att det även kan vara bra att använda kräm med spf i. Jag använder garniers BB cream (ska berätta om den mer så småningom).

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!