moss and co

Glad påsk på er allesamman! Jag har spenderat min dag med att träna och skriva lite på min uppsats, jag ska åka hem till familjen imorgon och fira lite är planen. En sminknig var ändå på sin plats i ensamheten kände jag!











En grön sotning blev det idag!
Ögonskuggan moss från MUS spelar huvudrollen, den ligger över hela locket. Mitt på ögonlocket har jag lagt en ljusare grön nyans med skimmer i från Elf, undre fransraden är markerad med en grönblå penna från Elf och moss har fixarat och tonat ut den. Highlight är likaså en Elf skugga. Sedan har mixing liquid från MUS ihop med lösglitter blivit en eyeliner. Gillar kombinationen starkt!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ooooh Vad Stora dina ögon ser ut på första bilden!!! Superfina :)

2012-04-09 @ 01:11:46
Postat av: Jessica

Vilken fin sminkning! Gillar den ljusare skuggan mitt på, det blir lite 3D-effekt :)

2012-04-10 @ 21:48:48
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: Michan- Beauty by M

Härlig mossgrön färg :D

2012-04-12 @ 10:18:48
URL: http://beautybym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!