gosh! I love you

Som ni säkert märkt är uppdateringen här sisådär. Det är för att jag skriver en uppsats på 15 p om när fastigheter i fastighetsförvaltande företag klasificeras som lagertillgångar och inte kapitaltillgångar. Nu vet ni det -
så ni kikar vi på lite smink istället!


Här kommer en bildbomb på en (faktiskt) supersnabb sminkning! Det händer inte så ofta att jag får till bra bilder, så när jag väl hade turen kan jag ju inte välja! haha













Det negativa med att få till bra bilder är att inte bara sminket syns väl, usch för de oplockade brynen!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

tycker att det blev jättefint =) Lycka till med uppsatsen också! =)

2012-04-26 @ 11:25:20
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Wickan

Älskar dina ögonfransar :)

2012-04-26 @ 22:34:57
URL: http://wickanahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!