akrylnaglar- fruity love

Mina senaste akrylnaglar:











Jag måste säga att jag trivs hemskt bra med denna design på naglarna och det känns underbart att äntligen ha långa fina naglar igen! Vårigare och gladare design får man leta efter, den passar dessutom mig utmärkt, fruktoman som jag är!
Dock kan jag redan nu se att jag kommer få släpp på höger handen, jag får aldrig till det riktigt när jag jobbar med vänster! Jag tror utan tvekan de kommer sitta en månad, men de kommer inte hålla sig perfekta :( Nåväl, det är enbart på högerhanden, så jag får ha överseende med det!

Till dessa har jag använt naturliga tippar, fästkanten har jag täckt med cover pink som jag tonat ut båda upp över tippen och ner mot nagelbanden. Därefter har jag lagt transcluent pink och byggt upp nageln från nagelbanden. På så vis får jag ett naturligt resultat utan tydlig utväxt vare sig vid nagelbanden eller vid "free edge". Tackar Antonija för tipset!
Fimosen applicerade jag på två sett, antingen kan man trycka fast dem i genomskinlig akryl och därefter lägga diverse glitter runtom. Annars lägger man glittret som man vill ha det och fäster fimosen över. Bägga alternativen kräver förstår att man avslutar med genomskinlig akryl. Skillnaden mellan dem blir att om du börjar med fimosen blir de mer en del av den övriga designen och smälter in, lägger du dem över glittret blir det istället en 3D effekt. Jag föredrar att lägga dem först.
All akryl är hicg definition från EZ flow.

Kommentarer
Postat av: Wickan

Gud va härliga naglar :)!!!!!



Ja jag borde prata med någon, men alla i min släkt är så stressade så det är så svårt att ta det lugnt även om jag vill :) haha..



Det är typ 6 av 10 som har ont i magen/är gasig som har IBS. Det är sjukt!! Googla lite mer på det än vad det jag skrev , men det är så otroligt vanligt.. Känner igen känslan de där med restaurangen, jag bli helt nervös innan och efter när man känner att magen bubblar, haha :(

Oh, iso dieten låter spännande! ska kika på de, tack för tipset :D

2012-04-04 @ 20:48:09
URL: http://wickanahlin.devote.se
Postat av: Hanna

SV: Jajamensan det är Czar!



Hmm jag har ingen aning. Jag får alla mina bilder på en skiva tillsammans med pressinfon, vill du jag ska skriva till MAC och fråga om det är ok?

2012-04-05 @ 01:18:37
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Linda

Blir lika mållös varje gång, förstår inte hur du får till dom så fina ! :)

2012-05-30 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!