Tillbakablick året 2012, Oktober

Detta var åter privat en stressig månad, jag hade mycket i skolan, och framförallt var det kurser jag inte uppskattade på något sätt.
 
Denna månad testade jag på att göra caviar manicure, men det var absolut inget för mig då jag inte kunde låta bli att pilla bort kulorna. Jag använde en hårdocka som jag nyligen införskaffat och gjorde en liten tutorial på en hårupsättning.
En dag var det hälsodag på skolan och make up store var där. Jag passade på att få en sminkning men blev dessvärre inte särskilt imponerad. Jag gillade dock ögonskuggan cupol som användes, jag har dock inte köpt den. Under denna månad blev jag otroligt sugen på ett långt hår med glada färger, jag har nu börjat titta närmre på hårförlängning och vilken typ av metod och hår jag ska använda.
Det största som hände denna månad var att jag laddade upp ett klipp där jag testade ansiktsmasken acne killer, detta klipp blev snabbt populärt, idag har jag över 15 000 visningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!