Hair tutorial

Hej alla! Här kommer en liten steg för steg beskrivning på en fin håruppsättning! Batteriet på kameran var dött, så har tyvärr bars mobilbilder.
Låt oss börja!

Du behöver en kam, locktång, hårband, donut, hårnålar och spray.

1. Dela upp håret i två sektioner, strax bakom örat och rakt över hjässan till andra örat. Sätt undan den främre sektionen och fäst den bakre i en hög hästsvans.

2. För hästsvansen framåt så att den hänger över pannan. Fäst donuten med hårnålar över fästet på hästsvansen.

3. Tupera baksidan av hästsvansen och kamma den över donuten. Fäst under donuten med hårnålar.

4. Locka allt hår i den främre sektionen, kamma ur lockarna något.

5. För lockarna bak över bullen av donuten, forma efter eget tycke och fäst med hårnålar. Spraya

                                  

 

Ni får hemskt gärna kommentera om vad ni tycker, vill ni se fler hårtutorials, är beskrivningen förståelig osv?

 


Kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Du är ju fruktansvärt duktig. Ska vi slopa högskolan och öppna en salong tillsammans jag och du? Juridiken och marknadsföringen har vi ju ;D..hahahaha!

Svar: hahha, precis, låter som en lysande idé! Jag menar, jag kommer ju bara ha utbildat mig i fem år, så gör ju inte så mycket att slänga bort dem ;)
Sara

2012-10-17 @ 09:37:35
URL: http://nailsnstuff.se
Postat av: Antonija Ereiz

Exakt! Och jag har precis fått ett godkännande om att få fortsätta med min c-uppsats.FUCK THAT liksom...;D..

Men du har börjat spara för en utbildning..lr?;)

Svar: äh, bara skit i det! haha, nej men seriöst, jag kommer nog utbilda mig till våren faktiskt! Satt och räknade lite på det, och startar jag företag så jag kan dra av momsen på utbildningen är det inte så jäkla mycket pengar ändå! Sen kommer jag aldrig jobba med det på riktigt ändå, men känns ändå ok att lägga lite pengar när man har intresset och det ändå går att tjäna in dem igen.
Sara

2012-10-17 @ 19:52:00
URL: http://nailsnstuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!