gina tricot- liquid eyeliner

Jag har länge varit på jakt efter den perfekta eyelinern och testat MÅNGA som jag inte gillar. Hittils har cake eyeliner från makeupstore varit bäst, men den är bara bra om jag använder den ihop med mixing liquid (en vätska som gör den vattenfast), men vanligt vatten blir linjerna inte alls så skarpa. Så såg jag denna från Gina och tänkte att det var värt ett försök.
 
Penseln är supertunn och passar perfekt att göra en tunn vardagsliner med, sedan går det enkelt att bygga på mer om man vill ha vinge.Den ger en svart, skarp linje och jag gillar att locket med penseln i är kort, så att jag kan stå med ansiktet nära spegeln när jag målar. Den sitter bra under hela dagen, så för mig är detta utan tvekan en fullpoängare!
Innehållet är på 4 ml, vilket är relativt lite, men å andra sidan är priset 39 kr.

Kommentarer
Postat av: Ladyj

Tjena =) Tack! Det är en färg från ezflows Pastel collection, eftersom jag har råkat blanda de färgerna hejvilt så vet jag inte vad den heter.. men den är ljuusrosa =) Annars så har Dior vernis bra lack som ser typ likadant ut =)

2013-03-03 @ 23:31:50
URL: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!