Jag ska till Thailand!!!

Ni minns mitt inlägg om mitt år 2013? Jag berättade att det nalkas ett spännande åt med en termins studier utomlands. Nu vet jag vart jag får åka! Jag ska plugga i Thailands, på landets bästa universitet, Chulalongkorn:
 
 
Jag är så exalterad att jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Ganska komiskt är också att jag kommer bära skoluniform under studietiden, så annorlunda mot Sverige!
 
Såhär ser mitt universitets uniform ut, jag klär mig gärna liknande i vanliga fall ändå, och kläderna kommer passa när jag arbetar hemma i Sverige också ;)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Gud vad spännande! Kommer vara helt annorlunda än här ju ^^ Vad är det du pluggar?

Svar: Ja, det blir jättekul!! Jag pluggar till affärsjurist i jönköping, så de flesta får en termin utlandsstudier.
Sara

2013-01-16 @ 20:05:18
URL: http://niloracs.blogg.se
Postat av: Carro

Vad spännande och kul att få göra den i Thailand. Inte det första landet man kommer att tänka på när man hör yrket juridik!
Lycka till!

Svar: haha, nej, det är väl inte det! Men just utlandsterminen kan vi läsa ganska fritt, tror jag kan få ta en kurs i thailändska tex, så utlandsterminen är bara som en liten bonus :)
Sara

2013-01-17 @ 12:25:00
Postat av: Aidas Make Up

Wow, vad kul med Thailand!! Jag ska också iväg, fast ett år. Vart har jag inte bestämt mig ännu. Ååå så kul du kommer få ha det!

Svar: Ja, är jättenöjd att jag fick det, ville verkligen ha ett varmt land också :) Vad kul, åker du till samma land hela året? ekonomerna på vår skola åker också ett år, men de åker till två olika :) En termin räcker nog knappt för att verkligen komma in i landet och uppleva vad som ska upplevas, men bra med mer än en två veckors charter iaf!
Sara

2013-01-17 @ 15:35:05
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com
Postat av: Emma

Är det universitetet på första och andra bilden? Gud vilken fin byggnad. Om universiteten kunde se likadana ut i Sverige så hade utbildningen gått som en dans på rosor.

Kram från Emma

Svar: Ja,det är det :) Jättefint så det blir roligt! är det bästa universitetet i Thailand, så förhoppningsvis är det inte bara fint!
Sara

2013-01-17 @ 19:11:55
URL: http://redlittlepanda.se
Postat av: Ladyj

Du måste blogga massa om det sen!!! :D fyfan vad roligt!

Svar: haha, ja, så jävla underbart!! och passar så perfekt nu när det precis tagit slut mellan mig och sambon. Ska starta en blogg till just det så jag håller denna "clean"
Sara

2013-01-28 @ 23:28:19
URL: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!