just jump

Jag ska inleda detta inlägg med att beklaga mig lite. Skolan är så extremt mycket mer krävande nu på masternivå än vad jag föreställde mig! Jag har aldrig pluggat så akrivt som nu, ändå räcker det inte till. Bloggen kommer naturligtvis bli lidande, men det är tvunget helt enkelt. Jag hinner ibland göra en sminkning värd att visa, men jag känner inte för att lägga så mycket tid på att föra över bilderna, skriva produktlista osv. Ett tag framöver blir det därför i princip bara bilder i inläggen, jag svarar naturligtvis om ni vill veta vad jag använt!
 
Så, här kommer istället en sminkning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!