Is it cause I`m black?!

Hittade bilder på naglar jag inte tror jag visat! Absolut inte de vackraste jag gjort, men kände mig sugen på svarta en dag och fixade dessa. Är bara en förstärkning på mina naturliga.
 
 
Jag har måat vanligt svart nagellack på en förstärkning, sedan lagt UV topcoat, buffrat det matt och tillsist stämplat rosor över hela nageln med konad. Jag blandade även svarta och silvriga kulor och gjorde caviar manicure på ringfingrarna. Jag testade två olika uv topcoat på vänster och höger hand, därför har kulorna på ena handen helt försvunnit i topcoatet på vissa ställen. Tuff design, men helsvarta naglar är inte jag, och caviar manicure är definitivt inget för mig! jag är en sån person som pillar på allt som går att pilla bort, så de där kulorna åkte av en efter en. Efter ett par dagar var det inte så vackert längre! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!