Angående uppdateringen

Vet inte hur många gånger jag har bett om ursäkt för dålig uppdatering, här kommer ännu en.. Sista tiden har jag faktiskt haft gott om tid för att bloga! Dock har batteriet till systemkameran försvunnit (hittade det nyss tack och lov!), och jag känner att en skönhetsblogg utan bilder inte är mycket att hänga i julgranen? Förutom det så strejkar alltid min hy under hösten, ingen foundation lägger sig jämnt, de sitter inte kvar och så vidare. För mig är alltid hyn det viktigaste, det är min grund i sminkningar. Är jag inte nöjd med min grund försvinner all lust att använda ögonskuggor, då känns det som om jag lika gärna kan strunta i att sminka mig över huvud taget, så jag har ju inte haft så mycket sminkningar att visa upp heller. Naglar är lite mer tisakrävande att göra, så det har jag inte hunnit med heller. Nåväl, nu när jag hittat kameran blir det säkert lite fler inlägg här!
Instagram uppdateras oftare, där heter jag SaraBuder.
 
Kul förresten att min sista video om acnekiller var så uppskattad! Över 500 tittare på en vecka! Som sagt kommer jag inte använda den i hela ansiktet igen, jag har fortfarande stora problem längst käklingen sedan jag testade den, och är övertygad om att det beror på att hårstrån drogs ut. Jag har fått rejäla finnar och är öm och svullen, så jag hoppar verkligen att jag blir av med det snart!! Masken bör användas till pormaskar och inget annat!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhej skrev även detta på ditt youtube klipp :)
Jag skulle väldigt gärna vilja testa masken..
Jag har ganska stora porer och jag vågar inte ens gå utan smink för att jag får väldigt dåligt självförtroende utav att gå utan smink pga mina porer och finnar...
Jag skulle bli superglad om jag fick testa en mask för att se om det funkar och om min hy blir bättre....
Skulle bli superglad om jag fick en mask utav dig.... Snälla :)

/ Matilda:)

Svar: Hej! Har redan gett bort de flesta masker och tänkte inte ge fler, men du kan få en ändå :) skicka adress så skickar jag en till dig, kan ta ett par dagar innan jag gör det dock, har så fullt upp!
Sara

2012-11-08 @ 20:21:03
URL: http://seviyorum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!