Elf-Mineral booster



Här är en superprodukt från Elf ni bara inte får missa! Mineral booster heter detta löspuder, det finns i fyre olika utförande:


Tillgängliga nyanser från vänster: Sheer, shimmer, tinted och corrective yellow

Jag har använt min mineral booster i färgen sheer, som tidigare var den enda som fanns. Denna nyans passar ALLA, den ger ingen färg, utan är till för att jämna ut, matte ner och hålla maken på plats. Är du osäker på vilken du ska ta, kör absolut på den! De andra har jag som sagt inte testat, men jag är relativt säker på att samtliga är tämligen transparenta. shimmer ger ett extra glow (jag ska köpa!), tintedkan nog ge lite extra förg och corrective yellow kan korrigera din hudton om du drar mot rosa.
Sheer är det enda som finns i stor storlek, 17,8 gr för 53 kr, den lilla storleken, som finns både i sheer och resten av nyanserna är 5,1 gr och kostar 37. Riktiga kap alltså.

Vad som är så otroligt med denna är kort och gott att den gör sitt jobb så otroligt bra! Produkter som håller vad de utlovar till och med bättre än man förväntar sig kan inte ge annat än store plus?
Den har en väldigt lätt och fin formula, smälter in fint i huder och fungerar på alla typer av underlag. Använd den till mineralfoundation, flytande eller ensam om du bara vill jämna ut lite. Du kan applicera den med borste eller puderpuff.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan säga att den där Corrective Yellow inte är mycket att hänga i granen. Istället för att tona ner röda områden blir jag snarare jätteblek eller så märker jag ingen skillnad, det beror på hur mycket jag tar. Den känns ganska meningslös :/

2012-03-12 @ 22:27:26
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!