maroccan clay



Detta är en av färgerna som finns av Eco star nail soak off gels- maroccan clay. Den har så otroligt fint skimmer i sig, och trots att jag helst byter färg på naglarna varannan dag tog det lång tid innan jag tröttnade på denna!
Jag tror att det är viss skillnad på hållbarheten mellan färgerna, detta är definitivt en av de som håller bättre. Jag hade den i över två veckor, och den hade utan problem klarat av en tredje.

Bilden är dock inte 100% rättvisande för den verkliga färgen, jag ville ha den täckande, så på bilden är det 3-4 tjocka lager, en korrekt applicering i tunna lager ger en betydligt mer transparent färg, egentligen är den nog till för att endast ge lite skimmer och den beiga fägen ska inte synas så tydligt. Hur man än väljer att använda den är den perfekt för den naturliga looken samtidigt som glittret gör den lite mer spännande.

Eng: This is one of the colors available by Eco Star Nails soak off gel-Moroccan clay. It was so incredibly nice shimmer in itself, and although I prefer to change the color of your nails every other day it took a long time before I got tired of this!
I think there is some difference in durability between the colors, this is definitely one of those who are better. I had it for over two weeks, and it had successfully managed a third.

The picture is not 100% accurate for the actual color, I wanted the pan, so the image is 3-4 layers thick, a proper application in thin layers give a much more transparent color, it really is enough to ensure that only give a little shimmer and the beige Fagen will not seem so clear. Whichever way you choose to use it is perfect for the natural look while glitter makes it a little more exciting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!